Geplaatst op

Management assistent voor 28-32 uur per week met basislocatie Alkmaar

Als management assistent werk je nauw samen met het management en ondersteun je minimaal twee regio’s. Je houdt je bezig met het voorbereiden van subsidieaanvragen en aanbestedingen, het bewaken van deadlines en het opstellen van verantwoordingsrapportages. Daarnaast analyseer je gegevens en signaleer je wanneer bijsturing nodig is. Je hebt veel contact met collega’s, externe partners en opdrachtgevers en zorgt ervoor dat informatie helder en toegankelijk wordt gepresenteerd. Ook draag je bij aan het organiseren en voorbereiden van vergaderingen en bijeenkomsten.

Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Je bereidt onder de regie van de manager en in samenspraak met het strategisch management subsidie-, projectaanvragen en verantwoordingen voor opdrachtgevers.
  • Je bewaakt de termijnen/deadlines van rapportages en aanvragen en coördineert de te ondernemen acties.
  • Je analyseert diverse kwantitatieve gegevens om vast te kunnen stellen of bijsturing noodzakelijk is.
  • Je stelt correspondentie, stukken en nieuwsbrieven op.
  • Je verzamelt data en resultaten uit de verschillende systemen, analyseert deze, vat samen en bereidt, onder verantwoordelijkheid van de manager, verantwoordingen en rapportages voor.
  • Je zoekt in afstemming met de manager, contact met externe partners om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen en analyseert mogelijke samenwerkingskansen. Komt met voorstellen hieromtrent.
  • Je plant, organiseert en bereidt in- en externe bijeenkomsten en vergaderingen voor.

Wie ben jij?

Jij bent een ondernemende en analytisch sterke professional met oog voor detail. Je kunt data omzetten in heldere informatie en werkt nauwkeurig en zelfstandig. Communicatief ben je sterk, zowel mondeling als schriftelijk, en je functioneert goed onder druk. Daarnaast ben je omgevingsbewust, een netwerker en een doorzetter.

Verder breng je mee:

  • MBO + werk- en denkniveau.
  • Uitstekende schriftelijke vaardigheden: je kunt goed samenvatten, structureren en redigeren.
  • Goede beheersing van Office 365 en AFAS of vergelijkbare database- en registratiesystemen.
  • Bereidheid om te werken op verschillende locaties binnen de regio.

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende en afwisselende functie binnen een informele en betrokken werkomgeving. Je krijgt veel flexibiliteit en regelvrijheid in je werk.

Daarnaast bieden we:

  • Een salaris volgens cao Sociaal Werk, schaal 7.
  • Een goede pensioenregeling en ruime reiskostenvergoeding.
  • Een Individueel Keuzebudget en Loopbaanbudget, waarmee je regie hebt over je eigen ontwikkeling en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Meer informatie?

Voor functie inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Marije Fortanier 06-14932486. Voor andere vragen kun je contact opnemen Mirjam Goudappel, Manager Kop van Noord-Holland 06-48678397.

Enthousiast?

Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatiegegevens voor  28 februari 2025 in de mailbox van sollicitatie@meewering.nl.